یخچال فریزر دوقلو اسنوا سری نیو کویین مدل S6-0180SW
نوشته شده توسط : entekhabcenter14

یخچال و فریزر 36 فوت دوقلوی S6-0180SW اسنوا دارای طراحی زیبا و شکیل بدنه است که به آشپزخانه شما زیبایی به سزایی میبخشد . مصرف انرژی این دستگاه A میباشد که با کمپرسور های پر بازده سبب 20% صرفه جویی بیشتر در انرژی میشود. یخچال این دستگاه دارای ظرفیت 368 لیتر و دارای 5 کشو با 2 محفظه میوه و4 محفظه روی درب است همچنین فریزر آن دارای ظرفیت 270 لیتر همراه با 6 طبقه و 2 محفظه روی درب است که حجم بالایی از مواد غذایی را میتواند در خود جای دهد. طبقه تاشو یخچال امکان قرار دادن ظروف با ارتفاع زیاد را ممکن میسازد .

 

یخچال فریزر دوقلو اسنوا 0180sw

 

 

یخچال فریزر دو قلوی اسنوا مجهز به دو نمایشگر دیجیتال روی یخچال و فریزر است که از طریق پنل آن میتوان تنظیمات دستگاه را تغییر داد و دمای داخلی دستگاه را تنظیم کرد. آبسرد کن این دستگاه دارای مخزن داخلی با ظرفیت مناسب است که دردسر لوله کشی آب را از شما دور میکند. سیستم سرمایش فریزر 0180sw ، صددرصد بدون برفک است و یخساز آن مکانیکی و با مخزن بزرگ ذخیره یخ است. در صورت باز ماندن در یخچال و فریزر دستگاه مجهز به سیستم هشدار باز بودن درب است که با بوق پی در پی شما را مطلع میسازد. بوگیر قدرتمند یخچال فریزر اسنوا مجهز به بوگیر قدرتمند از پخش بوی مواد غذایی جلوگیری کرده و طبقات ضد شوک حرارتی باعث میشود تا در صورت تماس ظرف گرم با شیشه از بروز شکستگی در طبقات جلوگیری شود .وجود چراغ های LED برای روشن کردن فضای داخلی یخچال و فریزر سبب حفظ هوای سرد میشود . همچنین به دلیل جدا بودن کامل یخچال و فریزر، در صورت نبودن فضای کافی برای قرارگیری دو دستگاه با هم، می توان یخچال و فریزر را به صورت جدا از هم در دو جای مجزا قرار داد.

 

 یخچال فریزر دوقلوی اسنوا 0180

 

 

سامانه سرمایش سریع

سامانه سرمایش سریع یخچال و انجماد سریع فریزر در این مدل از یخچال فریزر اسنوا ، امکان سردسازی محتویات یخچال فریزر را در کمترین زمان محیا می کند تا مواد غذایی بدون از دست دادن تازگی و با حفظ مواد مغذی و ویتامین‌ها نگهداری شوند.

 

 

 

سامانه سرمایش سریع

 

 

لامپ ‏هـای LED

لامپ‏هـای LED یخچال فریزر اسنوا در مقایسـه با لامپ‏هـای معمولی انـرژی کمتــری مصـرف می‏کنند(يك پانزدهم لامپهاي معمولي)، نور بیشتری تولید می‏کنند و طول عمر بالاتری دارند.

 

 لامپ ال ای دی

 

انتخاب سنتر : بهترین قیمت ، بهترین انتخاب

فروشگاه لوازم خانگی انتخاب سنتر ، نمایندگی رسمی محصولات اسنوا ، اقدام به عرضه محصولات این شرکت با قیمت مناسب نموده است. شما مشتریان گرامی می توانید در انتخاب سنتر بهترین قیمت یخچال فریزر اسنوا و همینطور همه محصولات اسنوا را مشاهده نمایید. همچنین امکان مراجعه حضوری به فروشگاه مرکزی انتخاب سنتر وجود دارد.

برای آشنایی بیشتر با فروشگاه انتخاب سنتر اینجا را کلیک کنید.

 




:: برچسب‌ها: انتخاب سنتر، اسنوا، یخچال اسنوا، قیمت یخچال اسنوا، بهترین قیمت یخچال اسنوا،نمایندگی اسنوا ,
:: بازدید از این مطلب : 1055
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: